Här kliver vi runt i storstövlarna bland hässjevirke, rostiga harvar och mjölktistlar på fädernegården

tisdag 11 mars 2014

Ingen vill veta var du köpt din tröja...

Ny Kulturtanttröja är inhandlad... Kan varieras i det oändliga. Som här med en lite vinterinspirerad tjock halsduk i gråa nyanser. Förövrigt snart dags att hänga undan duken inför våren och sommaren.
Så har vi den absoluta sommarhalsduken. Fylld med röda rosor. Bara att hänga på sig svala sommarnätter.


Sist har vi då den lite julinspirerade kombinationen. Röd och svartrutig passar på många kommande julevenemang.
Så sant som det sjungs "Du måste köpa dej en kulturtanttröja..."

7 kommentarer:

  1. Ett ovärderligt plagg helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Gillar din tröja och jag skulle gärna vilja veta var du köpt den!
    Glad att jag hittade till din blogg. Du verkar pyssla med mycket spännande. Lägger till mig som följare, så jag inte tappar bort dig i flödet.

    Ha det fint
    /Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! vad kul att du hittade till oss. Tröjan har jag köpt på loppis.
      Ha det gott.

      Radera
  3. Hittar ingenstans att lägga till mig som följare : (

    Lägger bokmärke istället...

    /Anette

    SvaraRadera
  4. Å den rödrutiga halsduken;) Lovely!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nåt att ha runt halsen kalla vinterdagar...

      Radera