Här kliver vi runt i storstövlarna bland hässjevirke, rostiga harvar och mjölktistlar på fädernegården

lördag 22 februari 2014

Rosa drömmar...

Har hamnat i en rosa dröm... Allt jag ser är rosa... Mannen och jag är i Göteborg på besök hos vår dotter.
  Underskön porslinsfigur i rosa kjol och en liten rosa väckarklocka...
 Rosa, rosa mera rosa...

Måttsats i olika nyanser skärt...
Rosa vattenkokare...


...
Den lilla fina rosa(röda) fåtöljen vi hade med oss passar perfekt in i den rosa drömmen. 

Jag kommer antagligen att sova som på rosa moln i natt och drömma om skära elefanter...


6 kommentarer:

  1. Så gulligt o fint hos dottern! Rosa piggar upp!
    Kunde varit hos min yngsta det där :o) Hon gillar också många nyanser av rosa.

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hann komplettera med en rosa ljusslinga och lite rosa virkgarn...

      Radera
  2. Rosa är väl inte min färg precis, men fåtöljen är ju helt underbar! då blev väl dotra glad?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jätteglad den passade in så bra. Hem var bilen fullastad med stolar hon inte behöver längre...

      Radera