Här kliver vi runt i storstövlarna bland hässjevirke, rostiga harvar och mjölktistlar på fädernegården

torsdag 20 juni 2013

Du barfota man i livet....

Nåde den som har mage att komma och störa mig ikväll klockan åtta. Då har jag nämligen dejt med Ernst. Åååhhh, det ska bli underbart...

Tidningen bara, liksom, sådär som av en händelse, "råkade" hamna i korgen när jag var och handlade. Jag har absolut inte gått och trånat, letat och kikat under flera veckor på att tidningen skulle komma ut. Nädå! Men har Ni hört på maken, var har karl´n hållit hus när han spelade in sitt program? Jo, bara ett par stenkast härifrån. Och jag som inte visst nåt om det. Typiskt va? Livet är bra orättvist. Ibland...



Nåja, jag får väl trösta mig med att smaka på Ernst då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar